« Vissza

A közösség ereje

Alig zárult le a szeptemberi első rendelés, máris a nyakunkon a következő.

Érdekes, hogy ez a két hetes ciklus van, akinek nem elég gyakori, mások szerint pedig épp elég. A hangák mindent egybevetve és megfontolva választották a havi két rendelést. Szempontjaik között szerepel a szállítással járó költségek csökkentése és természetesen az is, hogy benneteket arra sarkalljunk, hogy jól fontoljátok meg mire van szükségetek a következő hetekben.

Gyermekkorunk egyik nagy találmánya volt a bevásárlóközpont, ahol mindent egy helyen be tudunk szerezni, de vajon ez mennyire kifizetődő számunkra?

A www.piackutatasok.hu oldal egy korábbi cikkéből megtudhatjuk, hogy a látogatók közel 80 százaléka nem utazik 30 percnél többet, hogy meglátogasson egy bevásárlóközpontot, ahol átlagosan egy-másfél órát időznek.

A wikipédia szerint “a mai ismert közösségi vásárlás első szereplője, a Microsoft-alapító Paul Allen nevéhez fűződik, aki 2000-ben alapította meg a Mercata online boltot. A vásárlói közösségek hasonló érdeklődésű embereket gyűjtenek, hogy megvitassák, megosszák a termékkel kapcsolatos információkat vásárlás előtt. A közösség generálja a termékkel kapcsolatos összes információt. Emellett sok ilyen oldal lehetővé teszi a regisztráltaknak saját bevásárló lista összeállítását és megosztását a barátaikkal.

női közösség

Biztosan saját bőrötökön is tapasztaltátok, hogy a háztartáshoz szükséges alapvető kellékek beszerzése nem csak sok időt, energiát igényel, de néha rengeteg többletköltséggel is jár. Erre a problémára nagyszerű megoldást jelent a közösségi beszerzés, melynek egy speciális, több extrával ellátott változatát szerettük volna nektek kínálni. Elmúltunk egy évesek és úgy tűnik jó úton haladunk. Szeretettel várunk téged is, tarts velünk!